Veelgestelde vragen over online bestellingen

Retourneren

U kunt een besteld artikel binnen 14 dagen na levering terugsturen zonder dat u hier een reden voor hoeft op te geven. Stuur het artikel op tijd terug om te voldoen aan de gestelde tijdslimiet. Neem voor het gratis terugsturen van uw product contact op met de BRITA klantenservice. Stuur geen ongefrankeerde pakketten naar ons terug. Doet u dat wel, dan zijn wij genoodzaakt u extra kosten hiervoor te rekenen. Stuur de volledig ingevulde ontvangstbon mee met uw retourzending.

Na ontvangst van de goederen zullen we u binnen twee weken de waarde terugbetalen, mits de rekening al betaald is. Vul uw accountnummer in op de ontvangstbon, zodat we het bedrag aan u kunnen overmaken. We accepteren geen teruggestuurde goederen die beschadigd zijn vanwege onjuist gebruik of een ondeugdelijke verpakking. Na de retourperiode van 14 dagen kunt u defecte of niet-functionerende artikelen ook retourneren binnen de wettelijke garantieperiode. Bewaar de bon als garantiebewijs op een veilige plaats.

Artikelen die zijn afgeleverd met duidelijk zichtbare materiaaldefecten of fabricagefouten moeten meteen worden gemeld. Neem gratis contact op met de BRITA klantenservice.

Online bestellingen

  1. Kies in de webshop van BRITA de artikelen die u zoekt.
  2. Plaats de artikelen die u wilt kopen in de winkelmand.
  3. Klik op de winkelmand in de rechterbovenhoek van elke pagina voor een overzicht van de geselecteerde artikelen. U kunt hier ook de productgegevens bekijken en producten uit uw winkelmand verwijderen.
  4. Ga naar de winkelmand en klik onderaan op ‘Doorgaan’ om de bestelling te plaatsen.
  5. Meld u aan met de aanmeldingsgegevens van uw BRITA account of registreer u als nieuwe klant. U kunt ook als niet-geregistreerde gast een bestelling plaatsen.
  6. Selecteer nu uw betalingsmethode.
  7. Controleer de winkelmand nog eens voordat u de bestelling definitief plaatst.
  8. Klik op ‘Bestellen’ om de definitieve bestelling naar ons te sturen.

Houd er rekening mee dat u geen bestelling via het contactformulier kunt plaatsen. We accepteren ook geen bestellingen per telefoon of fax. Heeft u hulp nodig bij uw bestelling, neem dan contact op met de klantenservice.

Ga naar de winkelmand en voer de code van de cadeaubon in het juiste veld in. Klik op ‘Verzilveren’ om de code te bevestigen en de korting wordt verwerkt in het totaalbedrag van uw bestelling. Het bedrag van de cadeaubon wordt automatisch afgetrokken van het totaalbedrag van de bestelling. Houd er rekening mee dat u slechts één cadeaubon per bestelling kunt gebruiken. Gratis cadeautjes of extraatjes waar u recht op heeft, worden automatisch aan de winkelmand toegevoegd.

Bij het BRITA Filter Abonnement ontvang je gedurende één of twee jaar elke zes maanden nieuwe filterpatronen. Als je het BRITA Filter Abonnement bestelt, verschijnt er automatisch een gratis cadeautje in jouw winkelmand. Met uitzondering van de eerste zending krijg je een week vóór de nieuwe levering een melding per e-mail.

Het BRITA Filter Abonnement is geen doorlopend abonnement! Aan het eind van de gekozen leverperiode zullen de zendingen automatisch stoppen.

 

Betaling

U kunt uw aankoop in de BRITA webshop betalen met MasterCard, Visa of PayPal.

We gebruiken een veilige SSL-verbinding voor vertrouwelijke gegevens die u tijdens de bestelprocedure met ons deelt. Hierdoor kan uw informatie niet door derden worden onderschept.

Verzending

We leveren de artikelen zo snel mogelijk, zodat u snel van uw BRITA producten kunt genieten. Zodra uw bestelling is doorgegeven aan onze logistieke partner UPS, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Wij willen u erop wijzen dat wij niet verantwoordelijk zijn voor vertragingen die worden veroorzaakt door UPS.

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, kunt u de bestelstatus opvragen door u aan te melden bij MyBRITA. Klik op ‘Mijn bestellingen’ om elke stap in de verzendingsprocedure te volgen.

Als u uw bestelling als gast hebt geplaatst, is het niet mogelijk om uw bestelling via MyBRITA te volgen. We sturen wel een bevestiging van uw bestelling per e-mail en melden u wanneer uw bestelling ons magazijn verlaten heeft.

MyBRITA-account

Meld u eerst aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord. Uw gebruikersnaam is het e-mailadres dat u voor de registratie heeft gebruikt.

Om uw persoonlijke gegevens te controleren of aan te passen, gaat u naar ‘Mijn account’. Klik op ‘Bewerken’ om eventueel iets aan te passen. Klik op ‘Wijzigingen opslaan’ om alle wijzigingen te bevestigen. Om privacyredenen bent u de enige die wijzigingen mag aanbrengen in uw gegevens.

Als u uw wachtwoord vergeten bent, klikt u op ‘Wachtwoord vergeten?’. We sturen u per e-mail een nieuw wachtwoord.

Neem contact met ons op

Neem contact op met onze klantenservice voor vragen over onze BRITA producten en reserveonderdelen of waterfiltratie.

Telefoonnummer: 00800 14789632

Ma. - Vr. van 09.00 - 18.00 uur
Gratis vanaf een vaste lijn (bij mobiel bellen zijn afwijkingen mogelijk)

Vragen over uw bestelling? Neem contact op met het serviceteam van onze webshop.

Telefoonnummer: 0800 0201283

Ma. - Vr. van 09.00 - 18.00 uur
Gratis vanaf een vaste lijn (bij mobiel bellen zijn afwijkingen mogelijk)

  • Vragen? Stel uw vragen direct aan ons team.
  • Bel gratis vanaf een vaste lijn (voor een mobiel gesprek kunnen kosten worden gerekend).